Portfolio

Talent Event

  • Medeorganisator van het Talent Event in mei 2014, de grootste jongerenbanenmarkt van Amsterdam.
  • Verantwoordelijk voor nieuwe look & feel, promotiemateriaal, nieuwe opzet banenmarkt en nieuwe locatie evenement, maken draaiboek, coördineren uitnodigingen naar jongeren en deel communicatie naar werkgevers.
  • Inzet media gemeente Amsterdam: social media en online en print.
  • Aantal bezoekers 950 (een record). Waardering:  7.8.

 

 

Investeer in je toekomst

  • Mede organisator Investeer in je toekomst februari 2014, een evenement om dertien jeugdwerkgelegenheidsprojecten te promoten in Amsterdam.
  • Verantwoordelijk voor ontwikkeling promotiemateriaal en interne en externe promotie van evenement, lid organisatie tijdens evenement.
  • Bezoekers: circa 300.

 

 

Digitale Nieuwsbrief

  • Verantwoordelijk voor de (door)ontwikkeling, coördinatie en productie van ruim 100 digitale nieuwsbrieven voor 5000 medewerkers.
  • Schrijven van nieuws-, achtergrondverhalen en interviews.
  • Best gelezen nieuwsbrief van de organisatie.

 

 

Leer- en ontwikkelposter 2

  • Communicatiestrategie en -materiaal ontwikkeld voor intensief leertraject voor 2400 medewerkers in januari 2015.
  • strategie en materiaal ontwikkeld in samenwerking met de doelgroep.
  • Positief ontvangen door medewerkers.
  • Medewerkers goed geïnformeerd over opleidingstraject.

 

 

 

Ad Interim

  • Communicatiestrategie ontwikkeld en uitgevoerd om cultuurtraject te ondersteunen over resultaatverantwoordelijk werken.
  • In samenwerking met Studio Noord serie animaties en verhaallijnen ontwikkeld waarin proceswijzigingen binnen de organisatie werden gedeeld met 5000 medewerkers.
  • Communicatietraject leidde tot grotere bekendheid van veranderingen.

 

 

Startersbeurs

  • Communicatiestrategie ontwikkeld en uitgevoerd ten behoeve van promotie van de Startersbeurs onder jongeren in Amsterdam.
  • Verhaallijnen ontwikkeld voor storytelling over de Startersbeurs.
  • Coördinatie on- en offline campagne campagne.

 

 

 

Hoezo werkloos

  • Herijken en doorontwikkelen  jeugdwerkloosheidscampagne Hoezo werkloos voor Amsterdam.
  • Nieuwe look & feel ontwikkeld voor Hoezo werkloos-pagina op website gemeente Amsterdam.